knäppgök

Jag frågade Avi här nyss om vi hade såna där marinerade kycklingar kvar, ja det hade vi, men vad ska du göra med dom frågade han mig??
Jag hade tänkt göra en kycklingsallad, nej då var jag ju dum och slösade pengar på att göra det, när blev det slöseri med pengar när man köper mat? det är väl något man måste få isig, jag få aldrig göra nå gott, bara han. trött jag blir=(
Men jag ska göra den där salladen endå, han får tycka och säga vad han vill om det.

Idag blir det pannkakor till lunch på skolan sen ska jag städa och idag hoppas jag att jag inte åker dit i onödan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skit i den där karljävlen!

2009-05-29 @ 12:47:49
URL: http://angelicatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0