i onödan igen

Alla tycker att det är så onödigt att lägga ut så mycket pengar på en klocka, men vafan man har ju den länge och den är ju snygg eller hur?? och jag har börjat använda klocka, nu tycker jag det är jätte konstigt utan förut hade jag aldrig.

Åkte upp till skolan idag igen för att städa men änu en gång så behövde vi inte, så jag åkte i onödan idag igen=)

men jag och Angelica åkte ner på stan en sväng det blev ett par blommiga leggins, spets strumpor, ett par shorts (vita)och så lade jag undan ett par jeans leggins från H&M som jag ska köpa i morgon eller mamma.

nu ska jag göra lite sitt-ups det var evigheter sen så dax att sätta fart igen=) min mage kommer nog aldrig försvinna=( man blir så ledsen när man kolla på kort för några år sen, då kunde jag ha ett par jeans utan att magen hänger över...blää I hate it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0