huvudvärk, AJ, aj aj

det blev en tur ner på stan i regnet, men det duggade bara så det var rätt mysigt endå.
William fick ett par harembyxor, skit sött var han i dom, hihi

vi gick tillbaka till mamma. men jag kom inte hem för Avi hade hämtat bilen=( och jag stod och väntade på mamma i 1 timme för hon skulle skjutsa hem mig, men Avi hann ju tillbax med bilen och jag hade sån huvudvärk och jag har det fortfarande men jag hittade mina alvedon forte som jag fick när jag var på BB så det blev en sån.
Men kom hemiallafall till slut vid 6. så william fick ett bad och sen slockna han direkt i sängen, han var så trött effter som han inte sov något på eftermiddagen.

fundera på att åka över till min syster  en stund, skönt att komma hemifrån själv utan willius kuna sitt i lugn och ro utan att behöva springa efter och kolla så han inte har sönder något=)

puss på er

Kommentarer
Postat av: Heli

Ja du, nu uppskattar man verkligen den lilla egen tid man får ibland :D Lite lugn och ro ;)

2009-05-23 @ 12:33:51
URL: http://heli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0