hard work work

njää inte så hårt var det idag, det var lugnt på jobbet, men det var kul att jobba lite=) "Iam a richt bitch again" haha den var en som sa så när ubbe köpte en jacka av henne för flera år sen. tyckte det var lite kul.

igår blev det grillspett hos syster men fick slänga imig maten efter som jag skulle städa och det var så obehagligt när vi städa, för när jag skulle in på tjejernas toalett så ligger det en mask där en vit som man har i ansiktet och jag klarade inte av att gå in så det fick Angelica göra==) kollat lite för mycket på skräckisar buhuu

Och Avi har köpt en ny bettan till mig en mörkröd eller vinröd reanue-02  det funkar fint, så nu kan åka igen.

Vill åxå tacka min snälla mamma som hjälpte till med William idaag när jag jobbade, jätte jätte snällt. skulle vilja ge henne alla roser i världen om jag kunde.

nej måste glo på sista wipeout nu

seee yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0