fullt upp

Har inte haft så mycket tid över idag för att skriva. Åkte som sagt till mamma och fika vid elva sen vid tolv blev det städning åkte till mamma igen ´öch fika igen för jossan kom dit sen åkte jag och jossan hem till mig för att william skulle sova men efter en timme så vaknade han så vi åkte till flygis för att köpa en tom cd, vi åkte till mamma igen för jag skulle bränna en skiva till bilen och vi kom hem igen vid åtta så fullt åkande=)

Imorgon blir det städning igen, men angelica är så snäll så hon hjälper ju mig.

Och i morgon är det fredag och jossan vill att vi åker in till kungsträdgåden och kollar på rix men det börjar sju så jag kan inte t a med mig william och mamma vill nog inte ha honom för hon ska jobba på lördag, så vi får nog skippa det, synd=( kul att komma in till stan.

Nej nu måste jag fortsätta kolla på criminal mindes för det är jätte spännande..

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0