fredag

blev en bil tur ut till Riala och där vi släpte av Johan och Ketty, sen åkte jag och mamma vidare ut till gamel morfar och fikade lite. efter det blev det en tur till Wira bruk och hälsa på mormor och Jossan som jobbade och Jossan fick åka med oss hem.
Vi ¨åkte hem till mamma för att jag skulle färga hennes hår, men blev inget så hon skjutsade hem mig så William fick sova.

Nu sitter jag här och funderar på vilken film jag ska hyra i kväll, jag är sugen på både skräck, komedi och nån riktigt sorglig så man kan grina ut ordentligt. förslag?

blir nog sängen tidigt idag efter som jag måste orka dansa hela natten i morgon, för då är det PARTY=) fast inte så mycket alkohol för min del.

 FÖR JOSSI FYLLER ÅR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0