fixat

jaha jaha, idag är det strålande sol och förförsta gången så blåser det inte såå skönt så=)
så idag har vi varit ute hela dagen, vi lekte lite i sandlådan, åkte ruschbana, gunga, rensade i rabatten, klippte gräset och sen kom håkan och Alva förbi en stund.
Och nu precis har jag gjort ordning salladen tills middagen, Linda och Håkan kommer hit vi ska grilla lite Oxé.

Jag hade planerat in att gå ner på stan och sen till parken och leka med william men vi hann inte riktigt med det och det var synd. om det är lika skönt i morgon kan man iallafall gå ner till parken.

Ska ni kolla på eurovision i kväll då??
Jag hade tänkt det men nu såg jag att det började 21.00 och slutar 00.00 trodde det skulle börja klockan åtta, så jag får se hur jag gör kollar lite iallafall..


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0