dizzad ;)

idag skulle jag och Jossan umgås, men tyvärr blev det inte så för hon dubbelbokade så det var tråkigt.
Men jag fick umgås med Angelica istället.
Jag åkte upp till jobbet och fikade med dom för jag var så kaffe sugen hade ingen mjölk hemma=(
och efter jobbet åkte William med mormor och jag och angelica åkte hem till mig och sen till flygis så gick vi in på franksfärg ÅÅååå dom har så fina tapeter.. Aja sen åkte vi och besikta bilen vi tog oss en kaffelaté och kollade synen där menans vi vänta på bilen.,
Åkte ner på stan för att jag skulle köpa strumpbyxor men dom var slut dom jag ville ha, så jag kom hem med en ögonbryns penna och en orchide=)

William har lagt sig så nu väntar jag bara på att Avi ska komma hem så jag ska gå på bilbingo, i love it har längtat=) hahah. har inte vunit på 2 år så varför skulle jag vinna nu.

ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0