dagis

Har precis kollat på grays...alltså jag tänkte på det, tänk om man var i izzys situation och ingen kom och hälsaade på en, vad ensam man skulle känna sig eller hur skulle man känna?bryr sig ingen om mig? Ja många tankar förmodligen usch.

I morgon bitti ska iallafall jag och William hälsa på hans dagis som han ska gå på, växtriket som ligger här ovanför oss, jätte nära är det.
åågud om 3 månader ska min lilla kille börja på dagis, så hemskt, vad jobbigt det måste vara i början att lämna bort honom till främande människor, för det är dom ju man lär ju inte känna dom så fort. Tänk om han grinar, och det gör dom säkert men det går väl över rätt fort åxå förhppningsvis.

köpte silver shampoo idag som jag ska testa och se om det sista gula försvinner..

Aja ska försöka sova nu

nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0