bondgården

Idag blev det ett par timmar i punskog i Riala hemma hos Linda och johans pappa, vi kollade när han släppte ut korna i det gröna, kollade på kattungar, hönsen William och Alva fick åka fyyrhjuling med Håkan, men William blev inte så impad av det men Alva tyckte det var jätte skoj=)

Sen åkte jag jossan och William vidare till Wira och tog oss en macka och fika jätte gott så träffade vi caroline där och det var super kul för det var verkligen inte igår.

Åkte sen vidare hem till mamma och pappa för att lämna william jag och jossan åkte upp till skolan och städade, jossan fick ta angelicas plats för angelica hade massa annat att göra.
sen blev det lite middag hos mamma innan vi åkte hem.

William sover sen ett par timmar tillbax så jag har kollat på gossip girl och nu tänkte jag lägga upp lite bilder från dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0