BINGOOOO

Det var så härligt ute idag.
Jag mötte upp jossan,Joel, erica och min syster nere på stan, sen gick vi ner i parken och satte oss och bara mös och barnen lekte lite.
Gick vidare sen för att mata fåglarna, men dom där jävla fiskmåsarna bara förstörde=(

William höll på somna vägen hem till mamma, då jag mötte en gamal jobb kompis så då kunde han inte somna, men han har varit duktig fast han inte sov något på eftermiddagen.
Mamma och pappa tog med sig honom och handla menans jag gick upp till Angelica för att kolla vad hon slängt och inte och glass blev jag bjuden på super god=)

Nu sitter jag här och inväntar Avi så jag kan gå på bil bingo ikväll, william har redan somnat, han var så trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0