tråkig

alltså jag har inge roligt att skriva, det händer inte så mycket i mitt liv=a) jag har typ bara suttit inne.
igår kom Maria förbi så tog vi våra barn i vagnarna och gick till flygfyren och handlade.
Jag skulle träffa min syster i parken halv 2 men William somnade och jag ville inte väcka honom så jag fick skicka ett sms och säga att vi intekunde komma, så hon kom hit på en snabb fika.

Vi har ju det här fina vädret nu så härligt, men det är fortfarande kallt men det är skönt att se lite sol, man blir ju mycket piggare och gladare.

Och på lördag åker min familj till åland för att pappa fyller år, hade jätte gärna följt med men tyvärr så gick det inte, så jag ska vara hemma hela helgen...

Idag blir det iallafall en liten promenad så man får lite mortion.... ha en solig dag



Har bara såna här fina bilder på dig Linda=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0