Tisdag

Efter jag varit hemma hos Linda idag så åkte jag hem William behövde sova, så han sov i 2 tim och vad gjorde jaag?? ehh inget och jag har massa jag behöver göra så det är ju typiskt.
Men när han vaknade så åt vi lite middag sen gick vi ut i snön och  åkte lite pulka, sen när vi kommit in måste vi ju värma oss med ett varmt och skönt bad och sen välling och nu sover han så sött min prins.

Jag hoppas snön ligger kvar lite i morgon men det behöver inte snöa, för då tänkte jag ta ut william med pulkan igen, det var riktigt skönt faktist.

jaha snart börjar Linda rosing missade föra veckan så ska bli lite kul att se idag och efter det är det ju despret, så där kommer man sitta laddad framför tvn.



Nattinatti


Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja aboslut! eller så ringer du hem till mig och väcker mig :)

Jag ska försöka komma upp vid 9-10 tiden något!

Ja pulka låter som en finfin idé..



LOVE

2009-03-10 @ 19:59:25
URL: http://josephineericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0