spruta

13.15 ska Willim till bvc och få ett års sprutan, jag tycker så synd om dom små när dom ska stickas, William blir så ledsen=( Och jag hoppas inte han får feber som han har fåt förut när han har tagit spruta, inge kul för då får man inte sova något. och till helgen då vill han
väl vara frisk=)

Nej trodde ja skulle åka upp till jobbet, men det verkar som william somnade nu igen, så jag måste nog gå och ringa jossan och säga det för hon skulle gå och mötta miig där, hon ska med till bvc.

Sen ska jag och mamma åka och kolla på en vagn emmaljunga scooter, så får se om vi kommer hem med en ny vagn. det är en lättare vagn som man ha med sig eller bara lligga ibilen så kan jag ha kvar min andra till promenader, för jag vill inte riktigt göra mig av med den en, jag gillar den och sen har jag inte haft den så länge.


Kommentarer
Postat av: Erica

naw, lilla killen! Va stor han har blivit! ^^

Ofelia ska till BVC om en vecka och vaccineras igen och hon tycker inte heller om det och blir alldeles ledsen :( Det skär i hjärtat på en!

2009-03-12 @ 14:58:31
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0