söndag

Sov hos mamma som sagt blev lite rödvin och melodifestival. Angelica kom över och höll oss sällskap åxå, så det var trevligt, men jag satt mäst och gäspade genom hela kvällen så jag var nog inte så rolig.
Och tyckte absolut att det var fel bidrag som gick vidare SNÄLLA SNÄLLA vad var det för låt?Men sängen väntade mig 23.00 sen vakna vid halv 2 och var kissnödig, sen vaknade William vid halv 4 och bara skrek fatta inte vad det var med honom han somnade om igen brevid mig vid 5 och sen gick vi upp halv 8a...trött trött så mycket kaffe blev det.

Sen har jag och jossan suttit vid datorn hela dagen och fixat våra bloggar eller mest jossan, så tackar jossan så mycket för hjälpen.
Nu sitter vi här helt utslagna och vet inte vad vi ska hitta på.
Väntar på One Tree Hill och Gossip girl kanske..

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0