Sol sol shining sun

Gud så härligt, solen skiner lite idag, så idag ska det bli en härlig promenad.
Jag vet inte ska jag prova nya vagnen kanske? nää tror jag tar min gamla testar den nya imorgon om det är sol=)

Halv 8a fick vi sova till idag iallafall, det var toppen.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om, mina tankar är helt toma=( jobbigt

Men ska iallafall kanske ut till maria idag på eftermiddan, fast jag ska inte säga det för jag vet det brukar aldrig bli så endå. ALLTID något som hindrar.
tvätta bilen skulle jah behöva åxå både insidan och utsidan, det är sånt väder tvätta bilen väder, man vill bara vara ute.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja då får jag komma en annan dag då :)

2009-03-16 @ 14:26:51
URL: http://angelicatt.blogg.se/
Postat av: veronica

alltså han är så söt din lilla kille!

Du får säga till om du vill att jag ska fotografera honom när jag är i norrtälje, har fotograferat lilla ofelia också, du vet erica johanssons dotter :)

2009-03-16 @ 14:36:22
URL: http://humlisen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0