Måndag

Alva och Linda kom hit på lunch, vi käkade lite hamburgare sen kom Maria med Hugo så Hugo fick stanna med oss menans Maria åkte i väg en snabbis, men Hugo gillade inte riktigt att vara ensam med oss han grina halva tiden, men turen var att Maria var bara borta i 15 min=)
Sen kom farmor förbi.
Nu sitter jag och förösker fixa på bloggen lite mera.
Ska väl kanske äta lite middag snart.
Avi ligger nere och vilar på soffan så jag kan inte kolla på tv så jag måste sitta och och fördriva tiden.

Kommentarer
Postat av: jossan

jo jag har märkt det, du svarar aldrig! :P

ja, du har fått till det riktit bra nu.

vad skulle du med min hjälp till? :P

2009-03-09 @ 16:45:47
URL: http://josephineericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0