Lördag

Ja då var det lördag igen då, William sov iallafall till 20 i 8a idag så det var skönt.
Idag blir det oxfilé pasta till lunch och oxfilé och potatis tårta till middag så mycket kött, men det är ju så gott.

Sen så ska jag träffa jossan hemma hos mamma och pappa där vi ska kolla på melodifestivalen och sen sova över. mamma och pappa är inte hemma.

Jag måste hitta ett nytt jobb, jag håller på att skriva en ny cv men det är så svårt tycker jag, för den måste ju bli bra.
jag vet inte ens vad jag vill jobba med, jag skulle ju kuna jobba med vad som helst bara jag får pengar så jag kan ha råd med räkningar och sånt.
Jag har alltså ett jobb, men bara 50% vill ha lite mer och sen vill dom ta bort 25% och det klarar man ju sig inte på=(  jobigt jobbigt..



Kommentarer
Postat av: Alina

Hej du :) Nu kan du följa mig också! :P

2009-03-07 @ 23:13:01
URL: http://alinanenonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0