Lördag

Godagens, idag vakna jag 20 över 7 och William halv 8a så perfekt. vi ick ner och lekte lite sen fick han lite gröt så lekte vi lite till sen  var det dags för att sova igen.
Sen sov han 1 ½ timme då blev det lunch och ett bad, och nu är det sovdax igen...så jag tänkte passa på att skriva lite här och sen ska jag ta en kopp kaffe.

Idag ska jag hem till mamma och pappa på middag, sen ska jag träffa jossan för vi ska kolla på melodifestivalen ihop, men vi får se vart det blir någon stanns, vi hade tänkt hemma hos mamma och pappa men dom ska ha massa folk där kanske, då tänkte jag att det kanske är bättre att vi sitter hemma hos mig, skönare för william åxå slipper man väcka han när vi ska åka hem...aja vi får se hur det blir.

Jag trodde faktist på sol idag, hade tänkt att gå ut och gå men vill hellst inte det när det regn/snöar=((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0