härliga fredag

ja juste i går blev jag fotograferad av Annie och Emeilie, först så sminkade dom mig helt vit runt ögonen, vitta läppar och tupperade håret regärlt, skit snyggt=)(eller jag skulle ju inte gå på krogen så men) lit ehäftigt. Men det var roligt. men jag fattar inte hur man vill bli modell, shit vad svårt endå, man ska ha massa poser jag tyckte det var lite jobbigt.
Får se sen hur bilderna blev.

Ska nog upp till jobbet idag med, fick höra att det var pannkakor=) haha jag har varit där nästan varje dag den här veckan, dom börjar nog ledsna på mig.
Fick lite löneförhöjdning iallafall, det var ju ganska bra.

Idag åker Avi på kryssning kommer inte hem fören i morgon....Scotts ska spela på båten, jag blir lite avis=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0