charterhjältar

ikväll är det charterhjälter på kanal 5, jag gillar det som fan, kul efter som man har varit så mycket på grancanaria och sen har vi bot på hotellet där dom spelar in flera gånger.
Men jag gillar såna här "B serier"Avi klagar jämt för att jag ska se charterhjältar, linda rosing, semestersvenskar, greys, despret ja ju name it alla dom där. Bara för att han kollar på alla discovery, fakta kanaler sånt jag tycker är HELT ointressant, ja man kanske lär sig något men inte så roligt att lära sig om gamla saker.

jag väntar på att William ska vakna han har sovit skit länge nu...han ska ju ha middag och sova snart igen.

Nu hörde jag han=) jippi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej jag gör ju inte det.. :)

är det bra?

2009-03-09 @ 19:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0