blandat

En lugn och skön helg har det verkligen varit verkligen jätte skönt.
Åkte över till mamma och pappa igår efter dom komit hem från Åland, men var inte så roligt att vara där nykter eller till en början var det ju det men jag åkte hem vid 9 för då börjades det med hög ljudnivå och hög musik, då åkte jag hem till la familja.

Idag har jag varit över och fikat hos mamma två gånger först i morse med William och Avi för vi skulle sen åka vidare och handla och tvätta bilen, och stakars William han blev lite rädd i biltvätten men vi jkunde ju inte göra så mycket än att vänta tills det var klart.
Sen åkte vi hem och sov, jag vilade jag åxå 1 timme iallafall. Och efter det var jag så seg så jag var tvungen att komma ut så då åkte vi till mamma igen fast bara jag och William, där Linda, Håkan och Alva åxå var.

Och Avi har satt ut annons på min kära audi eller min det är Avis men jag kör den, Han vill köpa en billigare bil åt mig, men jag gillar ju audin den känns stabil. Han tycker jag kan gå=) men jag sa det till augusti när jag ska börja jobba måste jag ha en bil.. så vi får se hur det blir...jobbigt utan bil jag är ju lite lat av mig så.


Har ni dragit fram klockan?? tycker det är liite jobbigt när man gör så allt blir fel..

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0