6 mars

Ja nu var det några dagar sen jag skrev, blir inte lika mycket för mig att sitta vid datorn när vi har datorn här uppe nu förtiden.
Men jag har inte gjort så mycket så det är inte så mycket att skriva om då heler.
igår trodde jag att jag skulle till Maria så jag stressade mig i orrdning här, men som vanligt så blev det inget för Maria hade andra saker hon var tvungen att göra.
så jag tog mig och Wiilliam hem till Linda och Alva i stället och fikade.
Sen i går så Fyllde morbror thomas år så vi åkte dit på kvällen på fika, trevligt trevligt.

Idag ska jag bort på middag troligtvis, ska bli trevligt.

Jag skulle vilja vinna pengar, för ja vill shoppa saker till hemet, jag vill till ikea....

Nu ska jag försöka natta William sen ska jag göra mig i ordning för man vet aldrig om han sover engång till sen, så lika bra och passa på.

ha en bra dag puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0