Torsdagen 25/6

idag har jag inte varit hemma på heladagen, eller Maria var här i morse fram till halv tolv och william vakna vid tolv sen är och då fick han lunch sen åkte vi och lämnade bilen på verkstaden, sen blev det en promenad ner på stan för att köpa lite saker åt william och när jag väl är framme vid kassan och dom har slagit in allt och jag ska bara betala nej då hade jag inget kort med mig=( pinsamt eller vad? men turen var med mig lite iallafall för det var mamma som stod i kassan hihi vilken tur.
så då fick jag en hundring av mamma för att köpa lunch så då gick vi hem till mamma och pappa och åt sen tog jag deras bil hem till mig för att hämta kortet oh vidare ner på stan för att inhandla grejorna och det blev ett linne och jeans tajts till mig med=) så nöjd så.

så köpte jag lite vin och cider till i morgon kväll, då vi tänkte sitta här hemma hos mig och dricka lite och grilla och sen gå ner på stan en sväng...Och jag blir väldigt glad om Maria kommer som hon säger att hon ska göra och att jag vill så gärna att min syster är med oss.

Nu är jag sååå trött så det blir nog snart sängen.

imorgon ska jag träffa fina lisa åxå, det var för länge sen och hon har aldrig träffat william heller så.


god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0