tackar

Tack för komentarerna, fick så mycket som 5 st=) wiihiii

Är hemma nu från Linda och Håkan, åt så mycket så jag har ont i magen är helt full i magen nu.
Alva och William bada, william var så trött så han skulle promt ha snutten i vattnet och det fick han så den blev dyng sur, men soom tur är så har han två=) och jag glömde kameran, jag ville ha kort på dom små när dom plaska.
Och Linda vissade mig den där långa äckliga ormen jag bara skrek när jag såg den fyfan vad äcklig den var nu kommer jag ha mardröm om ormar iallafall, jag säger då det, om det hade varit en orm i mitt rum så skulle jag aldrig sätta min fot där igen.

i morgon blir det middag med jobbet på nya åtellet, ska bli spännande och smaka om deras mat är god.

NU: ligga på soffan och kolla på tv oh hoppas att magen blir bra.

Ajuste jag och Avi pratar om att göra om i badrummet byta kaklet till mörkare typ svart och det tror jahb lir skit snyggt.....jag älskar svart  mohaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0