sun sun sun

godag!!
idag har jag och william varit ute nästan hela dagen efter som det var så skönt, så därför åkte vi ner till parken och skulle möta linda eller vi åkte ner lite före tänkte att vi kunde sola lite, men det blåste ju jätte mycket där så jag packade ihop igen och åkte hem, för här hemma blåste det inte lika mycket.
Så jag blåste upp williams pool, men han har inte fåt bada en för han skulle sova precis då och han sover fortfarande.

Så Linda och Alva åkte hit och fikade lite men blev inte kvar länge för linda hade inte med sig någon mat åt Alva, så det var tråkigt.
 
Imorgon måste jag åka och köpa mera blommor efter som jag har köpt mera krukor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0