smärta

idag fick jag åka ut och hämta mamma och eva lena efter deras lilla fest=)

sen gick jag, Linda och Annie ner på stan. då jag köpte en biljett till lidö ifallatt jag får barnvakt bättre då att ha en än att inte ha någon, men jag hoppas mamma vill ställa upp. Jag sa det till mamma att hon och Ingalil (erikas mamma) kan ju träffas och hänga lite efter som hon ska vara med ofelia=) jätte bra tyckte jag..hihi..

jag har såna magkramper så jag tror jag håller på att dö + att jag har så ont i huvudet så jag tror et sprängs snaart.
kanske för jag är nervös för att berätta för Avi att jag kanske ska till Lidö lr? nej jag vet inte.

Men i morgon ska jag och William kolla på ett annat dagis på grossgärdet Parletten ligger granne med mamma. fick reda på igår att han kommit in där, för jag ville hellre ha honom där och jag vet inte varför, men vi får se då vilket som känns bäst, jätte svårt tycker jag att välja.

Nu ska jag lägga mig på soffan och få bort magmärtan


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja få bort magsmärtan! låter ju inte så skönt!

2009-06-17 @ 19:37:31
URL: http://angelicatt.blogg.se/
Postat av: Erica

Haha ja det lät ju som en utmärkt idé! :D Kan dom ju vara barnvakt ihop :P

2009-06-17 @ 21:13:59
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0