heldag

Idag har det nästan blivit en hel dag med mamsen, hur mysigt som helst=)
först var vi och kollade på dagiset och william kommer nu att gå på paletten.
efter det gick vi hem till mamma på färskt fika bröd till kaffet, så hängde jag där till tolv halv ett. sen vid tre kom mamma och hämtade oss igen då vi åkte till öb och coop, köpte massa leksaker till william på coop var det 50 % på massa roligt.
sen drog jag själv ner på stan för att inhandla lite släktörstande på bolaget.
sen vi fick jag skjus hem igen vid halv 7.

Och i morgon lär vi ju få en härlig regnig svensk midsommar, som vanligt känns det som blääää
Men i morgon är jag en nykter zandra, jag har faktist ingen lust att dricka jag tyckte det kändes skönt att åka hem på kvällen och vakna pigg dagen efter, efter som jag KANSKE ska till lidö, men jag har förberät lite på det iallafall, men mamma lär ju berätta samma dag eller nåt om hon kan vara barnvakt, så det är synd när man inte vet.

nää ska kolla om jag kan göra något att äta nu, lite makaroner kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0