ursäkta

ska man bli ut slängd från teatern efter typ två cider och när ens vänner är mer på lyset än en själv???jossan snubbla till och råka putta till mig och då är jag för full och inte kommer in igen, då kan jag ju säga det att ni har ju inte sätt mig full=) hahah men det var bara bra för ja kom hem i tid , det var ödet=) då komer jag må bra i morgon och jag kommer aldrig mer sätta min fot på teatern är det ett jävla skämt eller?? hahha
jag lovar sist jag var där för nån vecka sen då fick jag hänga mig in på folk för att jag ens skulle komma in, det var väl d¨jag skulle bli ut slängd???men då jävlar kom jag in, full som en skata kansk är det man måste vara för att komma in, kom ihåg det folk om ni ska in på tetern va as packad då....
men så bra så ska ja inte ut på ett tag....

jag börjar ju jobba igen=) weeiii


Kommentarer
Postat av: Erica \ Yulla

Teatern är skit! Blev behandlad som skit sist jag var där också. Pittställe. Både personalen och vakterna är inkompetenta! :P



När börjar du jobba igen?

2009-07-30 @ 11:15:45
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Erica \ Yulla

Shit vad läskigt!! :D Du måste berätta hur det går. Jag är nervös för när Ofelia ska börja! :D

2009-07-30 @ 21:41:06
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0