skansen

Idag vid nio drog vi hem i från på väg mot huvudstaden då vi skulle till skansen, jag har inte varit där på flera år så det var roligt, men jag tycker dom har lite för lite djur, man vill ju se lite tigrar och elefanter=)
William hajjade inte så mycket men han verkade trivas endå.
William och jag åkte bil, å det tyckte han var roligt, fast roligast hade nog jag ´haha jag skratta så tårarna kom, för den körde fortare än vad jag trodde så william bara flög som omkring i kurverna, trodde han skulle börja grina men han skratta så det var bra=)

Sen har vi fåt vårt nya matbord och stolar, så nöjd så, ni kan få se bilder sen men kameran är på laddning så i morgon kan jag stoppa in lite från skansen och sånt.

Ska köra Avi till Arlanda i morgon bitti, bläää så upp tidigt.
Han ska åka till Finland torsdag-söndag.

Nu är jag så röksugen så jag måste pallra mig ut;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0