min dag

I morse körde jag Avi till alanda.
När jag kom hem kom jag på att jag ville till Ikea, men ingen ville följa med och kändes lite jobbigt att åka själv med William om man ska hålla på bära massa tunga saker, sen tänkte jag att han får kanske inte plats efter som jag skulle köpa bord och sånt. Så William körde jag hem till min mamma så han fick vara där. så jag åkte alldeles ensam det var ganska skönt, men man saknade någon att prata med och fika.
Men iallafall jag åkte ju dit för att köpa soffbord, men dom två som jag hade kollat på var slut så det blev inget=( jag blev så less vaför kollade jag inte upp det tidigare. Aja får åka igen en annan dag.

Men jag köpte lite små grejor till william, plastblommor, matta till köket, servetter, sugrör, ja massa smått.

Idag kände jag mig så duktig åxå jag böt lampa i köket helt ensam, alltså inte bara glödlampan hela skiten=)

Sen var mamma och pappa här på kvällskvisten pappa skulle sätta upp Williams nya lampa men han kunde inte så han skulle göra det i morgon.
Och det var så trevligt att ha dom här dom hade inte brottom =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0