Måndag

idag fick jag träffa ida,, så roligt, det var ett tag sen. och vi kanske syns i morgon annars ses vi på birka på måndag=) då ska ja och avi åka en tur vi tog sviten eller nästan den näst bästa hytten.

men iallafall idag kom ida hitt på en fika sen tog vi en sväng till rusta, och ida skämdes nog lite vid kassan=) hihi men det gick bra endå.

sen var jag på bilbingo och vann inte ett dugg som vanligt fattar inte=(

jag vill verkligen åka till IKEA måste köpa nytt soffbord.

nää nu ska jah nog försöka sova har varit uppe sen 05.45 idag med min korv.

natti

Kommentarer
Postat av: Erica \ Yulla

Ja samma här. Ofelia är helt tokig i reklamer! Och att hon vet skilnaden när programet har börjat igen har jag ingen aning om men hon blir helt still och bara glor på tv när det blir reklam :D

2009-07-15 @ 16:34:15
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0