Bror 31 år

Idag fyller min kära bror 31 år. Grattis johan.
Så efter sjön så åkte vi ut dit och där fick vi grillad korv, sen spelade vi kubb, mitt lag förlorade=( aja efter det blev det fika med en jätte god jordgubb och rabarberpaj som mamma hade gjort, super god verkligen..

så vi kom hem här vid halv tio och William var helt slut, somnade så skönt efter gröten och  ny blöja.

och nu sitter jag här och tänker, kanske ska sova? är inte så trött.

Är lite ledsen, jag ville verkligen inte jag ville inte, mitt hjärta slog så hårt och jag blev helt skakis=( ville inte.

Kommentarer
Postat av: Heli

Ja, jag älskar dom. Dom används flitigt! :) Tack så mycket! Jag känner mig mycket bättre än i fredags (blev riktigt dålig), så det går framåt.

2009-07-19 @ 09:59:53
URL: http://heli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0