blandat

oj nu var det ett tag sen jag skrev, men känns som jag inte haft tiden att sitta vid datorn.
torsdag och fredag jobbade jag så kom hem sent.
fredags kväll var mamma pappa linda och håkan här på middag.
på lördagen blev det en sväng ner  på carshow och sen mötte jag upp maria efter som vi skulle käka och sen gå ut på kvällen.
blev inte så lyckad kväll. Maria försvann så då drog jag hem, så vr hemma vid 2.

igår var en slappar dag. åkte över till mamma ett par timmar bara.

vi har fåt våra nya soffor nu, känns lite ovant men man vänjer väl sig efter ett tag.

idag händer det väl inte så mycket, Avi har semester nu så vi får se om vi hittar på något eller inte.

vi ska till skansen en dag den här veckan har vi snackar om iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0