birka

Igår åkte vi med birka.
Hade himla roligt jag hahaha Jag blev fan full innan maten vi delade på en flaska champange i hytten innan och det kändes i huvudet=)
men sen med lite skaldjursgryta som var super god sågick det över lite men då var det bara upp i hyttten igen och dricka lite jäger redbull.
Och jag gjorde om våran gäst toalett till rökrum, usch så äkligt de var där inne, men vem pallar att ta sig ner eller upp för att ta ett bloss...inte jag=)
Men vid elva kom ida upp till oss då vi drack mer jäger och redbull.
Sen gick vi nog och dansade eller JAG dom andra ville inte men jag var ju full igasen så varför inte dansa med några tanter och sen med ett barn.
Vi fick upp frukosten på rummet vid nio åt inte så mycket och efter det slockna vi och vakna upp vid tolv, och idag blev det ingen alkohol för oss.
Vi satt mest i hytten bara, och den hytten gillade jag starkt så nu ska jag aldrig mera åka i vanlig hytt.

Snart kommer min prins hem jag har saknat honom så mycket, ja ska pussa på honom tills han lässnar.

bilder kommer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0