äckel

Blev bjudna på middag hemma hos mamma och pappa igår (grillad hambugare).
Jag hade bakat en hallon/blåbärs smulpaj till efterrätt åxå.
Jag och William åkte hem vid halv nio för då ville william sova.

William vaknade inte halv fem i morse iallafall så det var skönt.

Igår kväll höll jag på i 1½ timme med att försöka få ut en äcklig gräshoppa, jag var så trött och ville bara sova men jag kunde inte fören jag visste att den var ute. men efter elva på kvällen fick den inte leva mera och dåå kunde jag gå till sängs och sova skönt=)




Idag ska vi nog ut på en promenad jag och linda(skönt)


Kommentarer
Postat av: Erica \ Yulla

Jag har sökt på Trollebo och Skogen den 26 oktober och sen är det väl "inskolning" i 2 veckorr så börjar väl jobba i november där :)

2009-07-31 @ 10:43:46
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0