resan

igår var jag och Avi själva inne i patong och träffade Avis chef, hans fru och dotter jätte trevliga människor, men dom gick hem tidigt så jag och Avi fortsatte med massa som song och biljard hade hur kul som helst.
vi kom hem runt halv tre.
William sov inne hos mamma och pappa.

Idag ska vi nog in till Patong igen och käka och shoppa alla då så klart, hoppas det går bra med william.

igår blev min klänning klar ¨åxå som jag eller inte jag en skräddare syt, blev jätte nöjd....det är en enkel tubklänning i förgen röd, som jag hade tänkt ha på Linda och Håkans brällop.
vi syde en till Linda åxå den blev hur fin som helst, så hon kommer vara den finaste bruden.

Nej nu måste jag passa på och sola menans William sover, man har ju fåt lite förg iallafall men självklart har man börjat flagna redan så man är väl lika vit igen snart=(

hoppas alla har det bra....på sönddag är vi hemma igen=(

puss och kram

Kommentarer
Postat av: A

Ni verkar ha det skööönt! :) Sakner er!

2009-01-15 @ 16:37:10
URL: http://angelicatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0