Måndag

då var det måndag igen, är inte så förtjust i måndagar vet inte ritkigt varför men dom dagarna är så sega och tråkiga.

ja men iallafall så blev det utgång i lördags och ja hade grymt skoj, jossan angelica skulle överaska mig, men det gick inte så bra för det blev problem med barnvakt men jag uppskattar verkligen tanken, jätte gulligt.
men så iallafall så kunde mamma ha william bara om vi var hemma hos dom.
så vi satt hemma hos mamma, det blev ganska sent med allt började dricka sent och åkte upp till mobergs sent så vi missade ju dansbandet och det var det jag ville lyssna på...hörde väl 3 låtar. sen kom jag hem sent ;) Var kvar där inne tills dom tände ljuset, men tiden gick så fort.
nej vill tacka alla som var med jag hade skoj, hoppas ni åxå hade det=) Bilder kommer

idag har ja bara varit hemma William är fortfarande sjuk så jag har min rosa morronrock på mig fortfarande och kommer nog inte ta av mig den fören jag går och lägger mig, den är ju bara för mysig.
Vill verkligen att William ska bli frisk nu för man blir så knäpp av att bara vara inne hela dagar jag vill ner på stan jag har massa pressentkort sen i jul som jag vill shoppa för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0