Harleys

Undra om det blir någon tid över på gran canaria och gå på Harleys, jag MÅSTE ju bara gå dit en kväll och få lite flachbacks och bara se om allt är som det var förut.
Det är alltså ett ställe på GranCanaria som man var på varje kväll och dansa och hade kul när man var där och det har man varit ett antal gånger, men nu har jag inte varit där på 3 år´sist jag var där var när jag fyllde 20 sen har det blivit thailand.
så det ska bli jävligt kul att komma tillbax.
Fast jag har hört att det är skit väder där dom har inte haft nå bra väder och det kommer nog inte bli det på ett bra tag heller=( så det är ju bra att vi har dagarna bokade med bröllop, födelsedagar och massa annat.






William sover nu iallafall men det blir väl en överaskning när han vaknar igen och ska b.li tröstad....han måste bli frisk snart. 
Aja ska göra nå bättre nu

puss och kram



Kommentarer
Postat av: Annie

Akta dig så du inte blir påhoppad av han José eller vad han nu heter ;)

2009-01-27 @ 09:47:14
URL: http://annienilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0