godkväll

Godkväll..
Nu märker jag på William att han börjar må bättre för idag har han sovit en massa på dagen, han börjar likna sitt gamla jag.
Det kändes jätte skönt för jag fick lite gjort här hemma, jag damma, damsög,  torkagolven och böt lakan..det är ju så skönt att lägga sig i ny bytta lakan,,mmm det luktar så gott.

sen kom syster  min hit vid två tiden, vi fikade lite och väntade på mamma och ida, ida skulle sminka linda och  kolla vad hon skulle ha för smink till bröllopet och det blev jätte fint. Fast ett problem det är jag som erbjöd mig att hjälpa henne och sminka, men det kommer bli kanon det=)

så som sagt har jag bara varit inne hela dagen idag åxå. men i morgon ska jag troligtvis ner på stan, roligt=)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0