buhuu

godmorgon!!!!

samma lika i natt med, sprungit upp typ 20 gånger, men jag är glad för den lilla sömnen jag fick endå.
sitter och inväntar min moster som ska komma hit,,super trevligt, träffar henne inte så ofta så det är roligt.

William sover i vagnen, såå sööt=)

jag berättade aldrig om mit köp i thailand på moppe vagnen, vi hade varit och fixat naglarna och jag var så hungrig hade inte ätit nån lunch och det var nån timme kvar till middag, så jag tänkte jag skulle prova ett kycklingspett,,,när jag kommer upp till rummet tyckte jag inte att det smakade kyckling,Neej det var det ju inte vi kom fram till att det var kycklinglever, det smakade lite anurlunda...bläää så jag fick ta en grogg för att mätta min mage en stund=) mmm sang som med cola och redbull..

kanske ska klä på mig innan hon kommer

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0