Täby

helloj!!

igår tog vi en tripp till täby centrum, det var mycket skönt att komma iväg att göra  något, först var jag lite skeptisk mot det men det var roligt att åka iväg ett tag. Tack mitt sällskap=)
Jag skulle absolut inte köpa något, men tror ni att man kan åka till täby utan att komma hem med något??näää
så det blev ett par skor lite mer "gå ut och dansa skor" jätte fina. och sen en jacka som lite kortare och tunare.

Sen på kvällen blev det sen middag och sen tv. Avi gick och lade sig kanske 9 så jag fick glo själv, men jag ringde min vän maria så vi snackade ett tag sen hoppade jag i sängen vid elva tiden sov ssååå skönt.

William vaknade Halv 7 idag, han brukar aldrig vakna så tidigt men just bara för det är helg och man vill sova ut lite.

Snart blir det nog en promenad i det fina vädret, Willliam ska bara vakna och äta lunch först..

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0