städdag/William

Idag har jag städat i timmar och jag är fortfarande inte färdig, och ändå så kom Ida och tog med sig William på en promenad. Jag får fortsätta en annan dag innan söndag då det ska komma hit folk för att fira William lite på sin 1 årsdag.

Och i morgon fyller William 1år helt sjukt vad tiden gåt fort, kändes som man var på BB i går.


Han har inte börjat gå än, men det kommer nog inom sin tid, han är så försiktig när han varndrar om kring här hemma, så fort man släpper honom så bara sätter han sig ner;) men det är bra att han är försiktig...
Och i morgon ska jag hämta en liten bakelse som jag har beställt åt honom som han ska få glufsa isig=) haha

William har somnat för natten och jag sitter och väntar på att klockan ska slå nio för då börjar greys anatomy, gud så jag har längtat efter det.

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Alina

Jag med har längtar ihjäl mig efter GREYS =) Hoppas att du mår bra och att ni hade det mysigt på gran canaria! Kram

2009-02-18 @ 19:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0