packning

Ja nu äntligen har jag NÄSTAN packat klart, har ioförsig bara sminket och nesisären kvar...och väskan väger 20 kg, hoppas vi inte får betala extra, för dom är rätt skinkiga på svenska företag med vikten..det kostade 300 extra per kg.

Jag vill tacka min bästa pappa för fickpengarna, är jätte tacksam för dom, dom behövdes verkligen..han är bäst!!

Nu är det iallafall inte långt kvar tills vi sitter på et plan igen och flyger iväg, halv sex i morgon bitti åker vi här i från så upp vid 5 härligt..
Så det lär inte bli så mycket bloggande för min del nu på en vecka. Men jag ska ta mycket kort så ni får titta på dom när vi kommer hem.

hoppas ni får en underbar helg och vecka

Peace and love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0