en kväll på Harleys

Sen var det tjejernas + linus tur att gå ut en kväll, vi hade kul, vi dansa,sjöng karioki och drack massa drinkar.
 

Visst såg det ut som vi hade roligt? speciellt med dom där snygga lysande glasögonen haha, sen när vi kom hem blev det vattten och sen sängen. Vi hade bestämt att vi skulle åka hem vid tolv, men vi kom hem vid tre hehe.

sen hade jag lånat en jacka av Annie och köpt en limpa cigg som jag hade med mig, tror ni jag hade den med mig hem därifrån lr?? NEEJ, jag fick panik Annies jacka som jag lånade, men dagen efter fick jag ta en taxi in och fråga efter den, efter mycket tjat från min del så fick jag den...uuhh då kunde jag slappna av igen. Men som sagt roligt hade vi...

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0