Bröllop

9/2-09 16.00(spansktid) så gifte sig min kära syster med en jätte bra man i san gustin på GranCanaria.
Bröllopet var jätte bra, Linda var jätte vacker och Håkan var super stilig.
Jag är så glad för deras skull och att Linda har träffat en sån bra man hoppas dom kommer leva lyckliga länge.
jag hade gråten ihalsen när dom började sjunga "aldrig ska jag sluta älska dig"

Jätte fina ringer,jättefin klänning,jätte fin i håret, jätte fin hela hon.

dansenLindas ring



det var lite bilder från den dagen iallafall, det kommer mera från fler dagar/kvällar


puss och godnatt


Kommentarer
Postat av: Annie

Guuud vad fina :D

2009-02-16 @ 23:00:43
URL: http://annienilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0