vart tog min familj vägen??

I fredags(juldagen)så var avi ute och hade skoj, på lördagen tänkte jag att jag kunde hitta på något, men nej han var borta från 11 på dagen till 12 på kvällen och hade skoj igen, glömde han bort att han har ett barn eller? är det okey att vara ute och supa som om han var 17?? tycker iallafall inte jag...inte när han inte ens sa något om det.

Men iallafall så var jag hemma hos mama och pappa på middag igår.

idag var vi hemma hos farmor och farfar på middag, det var trevligt, vi kollade på gamla filmer från när vi var små, sååå himla roligt att se.

william och avi sover så jag ska nog bänka mig framför tvn och hoppas på en bra film..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0