stolt

enda sen William var sjuk, ca 1 månad sen så har han inte velat sova i sin säng bara tvärr vägrat, så han har ju fåt somna på soffan så har jag burit upp honom.
Men idag tog vi tag i det, efter som Avi har jobbat morgon och går och lägger sig vid 7 och går upp vid 3 så har jag inte kunnat gjort något efter som han skriker ju.
Men både Avi och jag är lediga den här veckan så jag passar på.
Jag är nöjd, just nu sover han och somnade så sött i sin säng, tog ca 30 min, jag trodde det skulle ta nån timme. han skrek och skrek och bara slängde sig upp och ksast ut nap och nunne, jag gick in och stoppa in det.Jag gick in och läste bok och några små knep men funka inte. sen gick jag ut en längre stund (7 min) då fick han skrika och jag mår ju dåligt av det, men jag tänkte att någon gång måste jag ta tag i det, sen gick jag in och lade han ner och frågade jag honom om jag skulle sjunga lite och istta på stolen brevid och det ville han och han somnade=) jippi, stolt över min prins.

Får se hur länge han sover där han kanske vaknar om nån timme igen men huvudsaken var ju att han skulle somna där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0