kan det sluta snöa

Jag vill inte ha mera snö nu, ochnästa vecka ska det bli plus grader, mycker härligt med plask till julafton NEJ TACK!!

Idag har jag myst på stan en stund, sen blev det lunch hos mamma (mamma och pappa inte hemma) sen åkte jag och william vidare till linda och håkan där fick jag lite mat och fika. William blev trött och ville hem så nu är vi hemma och ska väl inte ta oss ut i det här skit vädret nå mer idag iallafall.(kanske ut och ta något bloss bara)

Jätte skönt att ha en fuktkräm till facet igen, så slipper jag använda bodylotion i ansiktet och få massa finar

Det blev en kjol och fuktkräm från Ålens


Jag innan det var dags att bege sig ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0