Jobbcoach

Idag var jag på ett nytt möte med jobbcoachen, har lite uppgifter att göra tills nästa gång, ska ring 5 företag och fråga om dom vill ha mig, alltså jag hatar sånt.

-Svar till Sara som frågade om jag aldrig är med min pojkvän-

-J
o det är jag vi bor ihop så honom träffar jag iallafall varje dag, MEN vi gör ju inte saker ihop varje dag.


Annars idag så hängde jag hos mamma och pappa efter coachingen, för mamma hämtade William på dagis och pappa skulle byta däck på passaten så jag var tvungen att vänta tills han var klar.
Där satt jag och fyllde i en jobbansökan till flygfyren och kollade på REAN på H&M nya saker har kommit in på hemsidan alltså.


Kommentarer
Postat av: Myran

Men usch vad jobbigt att behöva ringa runt & kolla om de vill ha en, sånt kan jag tycka är riktigt jobbigt!

2009-12-02 @ 10:21:21
URL: http://zebramyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0